01 - 03.11.2018 - Brașov (închis)
29 - 31.03.2019 - Hotel Caraiman, Sinaia
10 - 12.04.2019 - Hotel Ramada, Constanța
Certificat de participare
OK Service Corporation
“ARTA DE A CONDUCE OAMENII”
- Diferenţa dintre leadership şi management
- LEADERSHIP: Înţelegerea conceptului de leadership; Analiza diverselor strategii decizionale; Dezvoltarea abilităţilor de conducere.
- Tipuri de leaderi (formal, informal; autocrat, democrat laissez faire)
- Profilul unui leader: portretul leader-ului: caracteristici, competenţe; tipurile de responsabilităţi ale leaderului; rolurile pe care le poate juca în cadrul organizaţiei
- Procesul decizional: tipuri de decizii ale leaderului; implicarea organizaţiei în procesul decizional
- Surse de putere
- Comunicarea în leadership, factor inspiraţional
- Ascultarea, oferirea feedback-ului şi abordarea oamenilor dificili
- Conflictul
- Delegarea
- Înţelegerea culturii organizaţionale
- Dobândirea de abilităţi şi tehnici de leadership cheie pentru a crea strategii câştigătoare
- Dezvoltarea de abilităţi de nivel superior în ceea ce priveşte inteligenţa emoţională, pentru mai mari satisfacţii şi realizări profesionale
- Identificarea caracteristicilor unui leadership strategic eficient şi a principalilor săi adversari
- Îmbunătăţirea performanţelor prin delegare şi susţinere efectivă
- Medierea conflictelor
MANAGEMENT INOVATOR
- Ciclul de management
- Procese şi fluxuri de lucru
- Stabilirea şi înţelegerea strategiei organizaţiei
- Colaborarea cu alte echipe pentru atingerea unui scop comun
- Networking-ul – metodă de colaborare şi vizibilitate
- Asertivitatea – cheie pentru gestionarea resurselor
- Prioritizare şi planificare
- Gestionarea timpului şi a nivelului de energie
- Gestionarea evenimentelor neprevăzute şi a întreruperilor
- Supraîncărcarea cu informaţii (e-mail, publicaţii, rapoarte)
- Acordarea de suport echipei pentru gestionarea mai eficientă a timpului