Innovation |
16564
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16564,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.6,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.1,vc_responsive

Management și leadership

01 - 03.11.2018 - Brașov (închis)

29 - 31.03.2019 - Hotel Caraiman, Sinaia

10 - 12.04.2019 - Hotel Ramada, Constanța

Certificat de participare
OK Service Corporation

Tematică:

“ARTA DE A CONDUCE OAMENII”

  • Diferenţa dintre leadership şi management
  • LEADERSHIP: Înţelegerea conceptului de leadership; Analiza diverselor strategii decizionale; Dezvoltarea abilităţilor de conducere.
  • Tipuri de leaderi (formal, informal; autocrat, democrat laissez faire)
  • Profilul unui leader: portretul leader-ului: caracteristici, competenţe; tipurile de responsabilităţi ale leaderului; rolurile pe care le poate juca în cadrul organizaţiei
  • Procesul decizional: tipuri de decizii ale leaderului; implicarea organizaţiei în procesul decizional
  • Surse de putere
  • Comunicarea în leadership, factor inspiraţional
  • Ascultarea, oferirea feedback-ului şi abordarea oamenilor dificili
  • Conflictul
  • Delegarea
  • Înţelegerea culturii organizaţionale
  • Dobândirea de abilităţi şi tehnici de leadership cheie pentru a crea strategii câştigătoare
  • Dezvoltarea de abilităţi de nivel superior în ceea ce priveşte inteligenţa emoţională, pentru mai mari satisfacţii şi realizări profesionale
  • Identificarea caracteristicilor unui leadership strategic eficient şi a principalilor săi adversari
  • Îmbunătăţirea performanţelor prin delegare şi susţinere efectivă
  • Medierea conflictelor

MANAGEMENT INOVATOR

  • Ciclul de management
  • Procese şi fluxuri de lucru
  • Stabilirea şi înţelegerea strategiei organizaţiei
  • Colaborarea cu alte echipe pentru atingerea unui scop comun
  • Networking-ul – metodă de colaborare şi vizibilitate
  • Asertivitatea – cheie pentru gestionarea resurselor
  • Prioritizare şi planificare
  • Gestionarea timpului şi a nivelului de energie
  • Gestionarea evenimentelor neprevăzute şi a întreruperilor
  • Supraîncărcarea cu informaţii (e-mail, publicaţii, rapoarte)
  • Acordarea de suport echipei pentru gestionarea mai eficientă a timpului